Dodacie podmienky

Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

Predávajúci je povinný objednávku kupujúceho splniť a tovar dodať kupujúcemu v lehote do 8 pracovných dní, v prípade nedostatku tovaru kontaktuje predávajúci kupujúceho s informáciou o upresnení dodacej lehoty telefonicky, alebo mailom.

Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku na neporušenosť obalu hneď po doručení. Ak je obal tovaru mechanicky poškodený, je kupujúci povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a má možnosť tovar neprevziať. 

Spôsoby a ceny doručenia

Existuje niekoľko možností, ako si po nákupe prevziať svoj tovar. Vyberte si tú, ktorá Vám najviac vyhovuje. Možnosti sú uvedené pri procese  objednávky.

Cenník dopravy

Aktuálne ceny sa zobrazia pri určení typu prepravy v procese objednávky.


Dobierka

Ak sa rozhodnete pre platbu za tovar dobierkou, máte aj takúto možnosť. Aktuálne ceny sa zobrazia v procese objednávky.

Správne vyplnenie kontaktných údajov je dôležité, aby sa zásielka nevrátila späť. V prípade opätovného zaslania je znovu účtovaný poplatok za dopravu podľa aktuálneho cenníka dopravy.
Platby cez internet banking je potrebné uhradiť do 48 hodín od vytvorenia objednávky. Po pripísaní úhrady na náš účet bude objednávka spracovaná do 8 pracovných dní a odovzdána na expedíciu. Objednávky neuhradené do 48 hodín od objednania budú stornované.
 

Zaslanie tovaru poštou ako balík na poštu

Po celom území Slovenskej republiky doručujeme objednaný tovar prostredníctvom Slovenskej pošty.

pri platbe dobierkou je tovar odovzdaný na poštu do 8 pracovných dní od prijatia objednávky,  pri platbe vopred odovzdávame tovar na poštu do 8 pracovných dní od pripísania úhrady na náš účet. V prípade, ak sa dodacia lehota predĺži, napríklad z dôvodu nedostatku tovaru na sklade, budeme o tejto skutočnosti bezodkladne zákazníka informovať. 

Zaslanie tovaru kuriérom na adresu

Po celom území Slovenskej republiky doručujeme objednaný tovar prostredníctvom kuriéra DPD.

pri platbe dobierkou je tovar odovzdaný na prepravu do 8 pracovných dní od prijatia objednávky,  pri platbe vopred odovzdávame tovar na prepravu do 8 pracovných dní od pripísania úhrady na náš účet. V prípade, ak sa dodacia lehota predĺži, napríklad z dôvodu nedostatku tovaru na sklade, budeme o tejto skutočnosti bezodkladne zákazníka informovať.

Osobný odber v kamennej predajni Goset BB s.r.o. (ďalej len predajňa)

Osobný odber tovaru objednaného cez internetový obchod je v predajni možný. Platba v predajni je možná len v hotovosti.

Tovar objednaný na osobný odber v predajni  spracovávame do 8 pracovných dní od doručenia objednávky. O možnosti jeho  odberu budete informovaný emailom.

Výdaj objednaného tovaru: Výdaj objednaného tovaru je možný len po nahlásení čísla objednávky a celého mena a priezviska osoby na ktorú je objednávka vytvorená.

Tovar si môžete vyzdvihnúť do 14 pracovných dní od oznámenia o pripravení objednávky na odber. Po uplynutí tejto lehoty bude tovar zaradený do predaja a v prípade, že ste objednávku uhrádzali vopred, Vám bude vrátená na účet uhradená cena tovaru.

Na odber tovaru v predajni Vás budeme informovať e-mailom .
V prípade, ak ste informáciu o možnosti prevziať zásielku neobdržali viac ako 8 pracovných dní od objednávky,
kontaktujte ešte pred návštevou predajne pracovníkov internetového obchodu 
Tel.: +421 48 415 14 01
Mob: +421 907 777 074
E-mail: obchod@tonergoset.sk

Každá odoslaná objednávka sa stáva záväznou objednávkou s povinnosťou platby. Objednávka na dobierku môže byť pred odoslaním preverená na telefónnom čísle uvedenom v objednávke. V prípade objednávky väčšieho množstva tovaru si vyhradzujeme právo na overenie dostupnosti a následné potvrdenie objednávky.

Po odoslaní objednávky bude na Vašu e-mailovú adresu zaslaná informácia o prijatí objednávky. Po overení objednávky Vám budú priebežne zasielané údaje o priebehu vybavenia, o výslednej cene zásielky a o odoslaní zásielky. V prípade, ak nedostanete tieto informácie, skontrolujte si nevyžiadanú poštu vo Vašej schránke, prípadne priamo na poštovom serveri u Vášho poskytovateľa e-mailovej služby. Taktiež si skontrolujte, či ste zadali správnu e-mailovú adresu, prípadne či vaša e-mailová schránka nie je plná. Toto sú najčastejšie prípady, prečo nedostanete potvrdenie o objednávke. V prípade, že všetko bolo zadané správne, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom.

Nastavenia

Viac produktov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Navigácia

Vytvorte si účet ak si chcete uložiť obľúbené položky.

Prihlásiť sa